Lite nere

Jag och M, killen jag snackade med innan som jag börjat prata med igen, har bråkat. Det känns trist. Kanske förväntar jag mig för mycket av människor. Men jag ska inte låta mig slås ned av detta. Vi missförstod varandras intentioner. Sen är jag inte på bästa humöret med slemhosta och PMS. Perfekt humör för att börja med färdighetsträning i grupp i dbt imorgon. Eller inte. Så jävla typiskt. Men jag ska gå dit. Får kanske fylla mig med panodil innan bara. Nu ska jag och sonen mysa innan han ska lägga sig. Det är ju skola för hans del imorgon. Han har varit så underbar idag och hjälpt mig skura hela badrummet. Min duktiga pojke. Har varit irriterad idag så tycker lite synd om honom.

~ av Borderlinemum på augusti 26, 2012.

Ett svar to “Lite nere”

  1. Jag hoppas det går bra för dig på DBTn i morgon! Ska tänka på dig. Vad gäller rökningen så är det skitsvårt, har själv rökt sen tidig ålder och gång på gång slutat och börjat igen. Nu har jag inte rökt sen jag var inlagd sist och det beror nog mest på att en släkting till mig dog för inte så längesedan i lungcancer pga rökning – lite avskräckt. Jag tror alla kan sluta röka, det gäller bara att hitta den där motivationen som du själv skriver om.. Operationen är ju viktig för dig, men förstår att det blir svårt när du ännu inte vet hur det blir med den. Har du något att ersätta din rökning med? Ibland kan det vara lättare.

    Tack för din kommetar om den anonyma personen! Självklart får du bemöta det som kommenteras även på min blogg. Jag blev uppriktigt glad! Kram!

Kommentera

 
