Det blir som det blir

Blev ingen färdighetsträning i dbt för mig idag. Sonen hade feber igen igår kväll. Över 38 grader. Så han måste vara hemma från skolan. Själv har jag nog också feber och mår allmänt dåligt. Sen mår man sämre för att jag sannolikt kommer få betala för sent återbud. Det är som att man straffas för att vara sjuk och för att sonen är sjuk. Jag ville ju verkligen gå dit. Så jävla typiskt. Men är ens barn sjukt så är det och det kan man inte göra nåt åt. Så nu blir det vila och att ta det lugnt för han och mig resten av dagen och troligtvis imorgon också.

~ av Borderlinemum på augusti 27, 2012.

Ett svar to “Det blir som det blir”

  1. Tråkigt! Men betala för sent återbud.. här brukar dem vara snälla med det, om man säger till efteråt varför man uteblev. Hoppas du kan slippa avgiften! 🙂

Kommentera

 
