Förvirrad

Jag har varit helt säker på att det är onsdag idag. Men det är ju bara tisdag. Blir helt fel på dagarna när sonen är hemma och är sjuk. Har han feber ikväll igen blir det vårdcentralen imorgon bitti. Han har ju haft feber av och till sen i torsdags kväll. Det är sex dagar. Det är ju visserligen inte jättehög feber och han är pigg som vanligt. Har varit det de senaste dagarna i alla fall. Han har inte ont nånstans men hostar mycket. Jag hoppas att han inte får feber ikväll igen men får han det så blir det som sagt vårdcentralen imorgon.

På lördag ska nog jag och föräldrarna till en av sonens klasskompisar överraska barnen med en tur till ett stort tivoli. Jag åker ju inte karuseller själv för jag är obekväm med min vikt för tillfället så det är bra att åka med personer som åker så sonen kan åka en massa. Det ska bli jättekul och måtte sonen vara frisk till dess.

~ av Borderlinemum på augusti 28, 2012.

Kommentera

 
