Neråt

Jag har varit ovanför ytan ett tag. Dagar. Kanske till och med veckor. Men igår blev det ner igen. Var på dbt i grupp och det gick bra. Men det triggade mig på nåt sätt. Eller så har det inte med det att göra. Mår i alla fall piss idag. Har ingen livslust alls. Det känns som att livet står stilla. Jag är irriterad och ledsen. Inget speciellt har utlöst detta. Jag vill bara inte mer. Orkar inte mer. Orkar inte med väntan längre. Blir det operation eller inte. Jag vill komma igång med livet igen. Men det är så svårt. Jag blir så trött. Jag vill känna mig som någon. Är trött på att inte veta vem jag är.

~ av Borderlinemum på september 4, 2012.

Kommentera

 
