Tröttast

Jag känner mig som världens tröttaste människa just nu. Känns som att allt går emot mig. Eller så är det jag som upplever saker fel. Det här med magoperationen känns långt borta. Kirurgen verkar väldigt tveksam. Men min terapeut och min läkare är båda positiva till det så om han vägrar tänker jag vända mig till någon annan för ett annat utlåtande. Det brukar nämligen räcka med att ens läkare intygar att man är stabil nog.

Mycket denna veckan känns det som. Sonen hos tandläkaren idag, sen åkte vi till stan för att kolla efter taekwondo dräkt men de var slut och kom in igen på fredag. Imorgon ska jag antagligen åka till mamma en sväng. På torsdag inleds adhd utredningen på mig, sen är det träning för sonen på kvällen. På fredag är det dock lugn och ro som gäller. Eller städning kanske. Bläää. Livet är trist just nu.

~ av Borderlinemum på september 18, 2012.

Kommentera

 
