Drömmar

Drömmer mycket. Började med att jag drömde om en kille jag varit lite förtjust i en längre tid. Jag känner inte honom direkt. Men vi har pratat en massa. Han är så underbart snäll. Drömde att han kände samma för mig och att vi kysstes. Det var nog den mest underbara kyssen någonsin. Kan fortfarande känna känslan nu när jag är vaken. Men aldrig skulle jag våga fråga honom om en dejt eller nåt. Aldrig någonsin. Tog mig ett år att våga lägga till honom på Facebook.

Sen efter den drömmen så drömde jag om sonens pappa. Såg honom och hans fru. Hans fru var för övrigt en gammal, överviktig tant. Så ville jag få honom att säga att jag i alla fall är snyggare än henne men nä det tyckte han inte. Smärtsam dröm var det i övrigt. Nu i vaket tillstånd sitter känslorna kvar efter drömmarna, vilket blir lite fel då den ena drömmen var positiv och den andra negativ. Ska försöka släppa drömmarna och leva i verkligheten. I nuet.

~ av Borderlinemum på september 22, 2012.

Kommentera

 
