Fullspäckad dag

Ja idag blir det en hel del att göra. Sonen ska testa för nytt bälte, det håller på mellan ca 14 och 16. Men man ska vara där typ vid halv två så de kan förbereda sig och värma upp. Sen har jag lovat sonen en tur till godisaffären innan vi åker hem. Väl hemma ska mat lagas och sen kommer systers dotter hit och är här till imorgon. Innan testningen ska jag även hinna städa undan. Här behövs verkligen dammsugas. Har redan plockat undan lite men återstår en del. Inte så hungrig idag. Börjar falla in i de nya vanorna. Tre dygn har gått sen jag började med pulver och nu har jag gått ner 1,5 kg. Inte så illa på tre dagar tycker jag. Förhoppningsvis lyckas jag gå ner det jag behöver gå ner till operationen. Annars blir jag så ledsen och besviken. Så håll tummarna för mig!!!

~ av Borderlinemum på oktober 13, 2012.

Kommentera

 
