Ångest

Har haft ångest hela dagen typ. Varit irriterad och så. I alla fall sen i eftermiddags. Snäst åt sonen och haft dåligt samvete för det. Sen var vi iväg på hans Taekwondo träning och nu varvar jag äntligen ner. Träffade min vän E efter terapin så har inte haft egentid sen i fredags kan vara därför jag är lite lättstött. Sen att jag inte röker, inte äter, inte dricker kaffe och inte dricker läsk bidrar väl också. Kroppen rensas ut till max.

Fick mail av kliniken som ska operera mig idag och det kan hända att jag måste äta pulver i sex veckor och inte i fem. Får se vad de säger när de planerat i nästa vecka. Ska snart äta min sista shake för dagen och sen ska jag försöka sova tidigt.

~ av Borderlinemum på oktober 15, 2012.

Kommentera

 
