Måste måste måste

Ja en massa måsten och borden hänger över mig. Ska ha födelsedagskalas för släkten på söndag och här ser förjävligt ut. Utöver det ska jag baka tårta och gärna någon mer småkaka. Men jag orkar inte ta tag i något. Har städat lite men det känns så onödigt för här kommer hinna bli stökigt igen innan söndag. Särskilt med tanke på att sonen är sjuk och hemma från skolan. Men imorgon blir det skola för hans del. Jag har dbt och jag kan verkligen inte missa fler gånger. Speciellt inte med tanke på att jag missar nästa vecka då sonen har höstlov, sen missar jag om tre veckor för då ska jag opereras. Så imorgon måste jag gå. Sonen har ju ingen feber eller så men han har hosta och slemmiga luftrör. Har fått luftrörsvidgande hostmedicin så det är på bättringsvägen.

Nu ska jag försöka skriva en to Do lista så att jag kan få fart på mig själv.

~ av Borderlinemum på oktober 24, 2012.

Kommentera

 
