Dagen

Sonen hade ont i magen imorse och har varit hemma idag. Själv har jag också haft ganska ont i magen så jag gick till Apoteket och köpte laxermedel. Nu känns det mycket bättre måste jag säga. Så jag ska dricka ännu mer än jag brukar för att förhindra fler sådana problem.

Nog om det. Känner mig ganska nedstämd nu för tiden. Stressad också. Kämpar mot att självskada nästan dagligen. Har klarat mig länge nu. Är hemskt röksugen också. Och oroad över operationen. Det är typ det enda jag tänker på och pratar om nu för tiden tycker jag.

Nu ska jag försöka sova. Sonen ska till skolan imorgon och jag ska troligen handla till hans kalas. Full rulle. Ska försöka fixa i alla fall en soppa också som jag ska frysa in till efter operationen. Men en sak i taget får jag ta. Bäst så.

~ av Borderlinemum på november 13, 2012.

Kommentera

 
