Längesen jag skrev

Det var ett tag sen jag skrev. Har haft fullt upp med att äta och dricka. Det är det enda jag gör nu för tiden känns det som. Men det är så i början. Är riktigt trött på soppor nu. Har fått ett hemskt illamående av curry. Bara tanken på det får mig att må sjukt illa. Konstigt då jag alltid gillat curry tidigare. Men så kommer det väl vara nu efter operationen. Ändrade smaklökar haha.

Borde städa här hemma. Borde julpynta färdigt. Borde tvätta. Så mycket jag borde men just nu orkar jag inte något. Har inte ont eller så men bristen på energi tar på krafterna. För även om jag äter hela tiden så är det ju inga stora mängder jag får i mig. Men jag får väl sätta fart nu och fixa lite av det som ska fixas. Har ju inte gjort något på hela dagen än så länge, annat än att lämna sonen i skolan.

~ av Borderlinemum på december 5, 2012.

Kommentera

 
