Fan fan fan

När man äntligen känner sig ganska stabil och mår ganska bra så förstörs allting. Blev praktiskt taget hotad av en annan förälder idag. Hans dotter hävdar att min son sparkat på henne vilket jag vet att han inte gjort. Så nu hotar de med hennes bröder. Jag är helt förstörd av oro och funderar på att inte låta sonen gå till skolan mer så länge hon går där. Jag tänker inte riskera hans säkerhet. Rektorn har kontaktats men är inte i skolan förrän på måndag. Jag har skrivit ner allt som hänt. Min lille känsliga pojke. Han ska inte behöva utsättas för detta. Inte jag heller. Köpte till och med ett paket cigg efter tre månaders rökfrihet, och trots att man inte får röka på minst 4 veckor efter operationen för att det ökar komplikationsrisken. Men jag orkar inte detta. Jag har ingen att dela det med. Har underrättat hans pappa via sms men han har inte skrivit tillbaka. Trodde han skulle vara beskyddande mot sin son. Han brukar ju ha ett hetsigt humör. Men tydligen inte. Fan fan fan. Ångestnivån är skyhög, längtan efter rakbladen likaså. Har inte skadat mig på ett par månader, så försöker stå emot. Jag hatar sånt här. Min son är mitt liv och jag känner mig så maktlös. Jag är inte stark nog att klara sånt här.

~ av Borderlinemum på december 7, 2012.

Kommentera

 
