Dagarna går

Ja idag är det två veckor sen jag opererades och jag mår utmärkt. Har inte stött på några svårigheter än så länge. Har klarat att äta allt jag hitintills provat, vilket inte är så mycket. Unnade mig typ en 3 grams mörk chokladbit ikväll och det räckte väl. Kände inget behov av mer. Underbart är det! Visst kan jag känna mig sugen på mer mat när jag blivit mätt men så länge det är mat jag är sugen på är det ju ingen fara. Ska ju ändå äta varannan timme. Har börjat komma bra in i rutiner med maten nu vilket är otroligt skönt. Idag är också första dagen sen operationen som jag har kunnat känna mig hungrig. Det går lättare att äta när man är hungrig får jag säga.

Annars är det okej med psyket också än så länge. Tror det är för att jag hade så lång tid på mig att förbereda mig. Röker fortfarande lite smått. Tyvärr. En eller två cigg om dagen. Men ska sluta med det igen. Det är inte bra.

~ av Borderlinemum på december 11, 2012.

Ett svar to “Dagarna går”

  1. Det är så längesedan jag var inne på din blogg.. och här ser jag att det hänt grejer. Du har fått din operation! Grattis till det 🙂

Kommentera

 
