Vätskebrist?

Tror jag har fått vätskebrist. Har haft en extrem huvudvärk i flera dagar. Men idag har jag försökt dricka dricka äta dricka dricka. Börjar kännas lite bättre. Till och med min hud har varit helt konstig. Så uttorkad har jag nog varit. Har varit mycket de senaste dagarna så inte riktigt skött mig skulle jag tro. Idag har sonen Taekwondo gradering men jag ska försöka komma ihåg att dricka dricka äta och så vidare.

För övrigt tycker jag det är trist att snön håller på att regnas bort. Den kunde ju legat kvar till jul i alla fall. Visserligen ligger en hel del kvar men det regnar och regnar och regnar.

Nu ska jag in och klä på mig, packa dricka och nåt ätbart och sen ska vi strax ge oss iväg. Om en timme går bussen sen ska vi möta upp sonens pappa i stan för han ska också följa med på graderingen. Fullspäckad dag. Är väl inte hemma igen innan sex. Men det är sonen värd 🙂

~ av Borderlinemum på december 16, 2012.

Kommentera

 
