Helgen

Helgen har gått fort och varit helt okej. Igår kom brorsan och två av hans barn hit. Vi fikade och pratade och barnen spelade tv spel och sånt. Sen käkade vi lunch tillsammans. Det var jättetrevligt. Det är inte så ofta vi umgås brorsan och jag. Idag träffades vi igen och gick på bio med barnen. Sen har jag och sonen smygstartat julen idag med lite julmat och julklappar. Mysigt. Nu tittar vi på film. Jag är extremt röksugen. Vet inte om jag orkar gå ner till affären och köpa cigg. Borde ju inte röka. Men om det är det enda som hjälper att lugna min stirrighet så är det värt det.

~ av Borderlinemum på december 23, 2012.

Kommentera

 
