Ångest

De senaste dagarna har jag haft ångest. Mycket ångest. Den kommer i vågor. Även om julen är mysig, så kan jag inte låta bli att tänka på personer som jag saknar. Det blir så påtagligt vid högtider. Pappa som aldrig mer kommer fira jul med oss. Detta var andra julen utan honom och det är hemskt. Han var min guldklimp i livet. Den snällaste man jag någonsin mött. Så speciell.

Sedan saknar jag sonens pappa också även om jag inte borde.

~ av Borderlinemum på december 26, 2012.

Kommentera

 
