Sämre än sämst

Detta är den genom tiderna sämsta nyårsafton jag någonsin upplevt. En hoppande springande sjuåring som absolut inte kan sitta still, mens, PMS, inget vuxet sällskap och ångest värre än fan. Önskar jag kunde dö ikväll så jag slapp uppleva ett till helvetes år. Jag saknar sonens pappa! Jag saknar min pappa! Jag saknar att ha någon, ett liv. Jag saknar att vara någon. Jag orkar inte längre. Sämsta mamman. Sämsta nyår. Jag är ensam ensam ensam ensam ensam ensam ensam ensam ensam

~ av Borderlinemum på december 31, 2012.

Kommentera

 
