Känslor som svämmar över

Hela denna tid jag trott att jag mått bättre. Lögn. Har ljugit mot mig själv. Jag har varit så fokuserad på det här med operationen i månader, så jag har lyckats stänga av allt annat. Hållit alla andra känslor på avstånd. Nu när operationen är gjord, saker börjar återgå till det vanliga igen (förutom viktnedgången) så hinner alla de känslor jag stoppat undan komma fram och göra livet till ett helvete för mig igen. Jag som trott att jag kommit nånvart. Att jag var på väg mot bättre mående. Jag hade så fel och jag hatar mig själv för det!

~ av Borderlinemum på januari 1, 2013.

Kommentera

 
