Ensam

Sonen ska sova över hos grannpojken ikväll. Så jag är helt ensam. Egentid i all ära men det är trist och jag är lite nervös. Han har aldrig sovit hos en kompis tidigare. Bara hos min mamma och min syster. Men de bor i samma hus så det borde vara lugnt. Han var så uppspelt över det så jag ska ju inte förstöra hans glädje för mina känslor. Det blir en massa stå ut färdigheter ikväll. På lördag ska han ju sova hos sin pappa så lika bra att jag vänjer mig.

~ av Borderlinemum på januari 2, 2013.

Kommentera

 
