Känner mig stressad

Ja jag känner mig lite stressad faktiskt. Vi ska åka om typ två timmar så jag kan lämna sonen till hans pappa. Innan dess ska vi hinna duscha och packa färdigt. Inte så mycket egentligen så borde kanske inte känna mig stressad. Ska visserligen hinna käka lunch också. Och tänkte sminka mig lite för en gångs skull. Klä på sig är ju också en idé. Men vi kommer hinna. Bara det att när jag känner mig stressad så låser min hjärna sig och jag blir bara sittande. Är inte stresstålig alls längre. Suck.

~ av Borderlinemum på januari 5, 2013.

Kommentera

 
