Borde förstått

Jag borde förstått att han inte var seriös. Ännu har han inte accepterat min vänförfrågan så jag får väl ge upp hoppet. Hatar mig själv för att jag inte ens kramade honom igår. Han var så otroligt söt och snäll. Han var inte alkoholpåverkad alls. Jag såg verkligen fram emot att lära känna honom. Nu vet jag visserligen inte ens om han har internet hemma. Ångrar lite att jag inte bad om hans nummer. Eller kanske gav honom mitt. Fan hur kan jag hänga upp mig så efter att ha träffat en person en kväll. Men vi klickade på nåt sätt. Av alla som raggade valde jag honom. Vet inte varför. Och av alla tjejer där valde han att prata med mig. Han varken dansade eller pratade med nån annan tjej. Visserligen stannade han kvar när jag gick så efter det vet jag ju inte. Det har ju inte ens gått ett dygn så jag borde inte vara så otålig. Men om han inte lägger till mig på Facebook så kommer jag antagligen aldrig träffa människan igen och det gör mig lite ledsen…

~ av Borderlinemum på januari 6, 2013.

Kommentera

 
