Gårkvällen

Igår gick jag och min kompis ut. Tre eller fyra killar var efter mig. Men jag sa nej. Till alla utom en. Vi bytte Facebook och pratade heeeeela kvällen. Men saken med män är att man vet inte om de bara är ute efter one night stand. Men jag hoppas verkligen att denna killen hör av sig för han var het och snäll. Ångrar lite att jag inte kysste honom. Men jag vill ha självrespekt. Om han hör av sig på Facebook så kan vi träffas och lära känna varann. Det hade varit kul. Jag har varit utan sex i snart två år, utan närhet och kramar och kyssar. Kunde varit skönt med uppmärksamhet. Och om man går in med inga förhoppningar så blir man väl inte sårad heller. Eller? Kan ändå inte få hjärtat krossat fler gånger.

Har sovit hos min kompis inatt, men snart ska jag hem. Sovit tre timmar inatt men har en massa att göra när jag kommer hem. Måste kolla igenom min gamla dator som sonens pappa ska få. Vill inte ha några privata saker där som han kan snoka i. Saknar min älskade son. Vill träffa honom NU!

~ av Borderlinemum på januari 6, 2013.

Kommentera

 
