Otålig och besviken

Han har ännu inte godkänt min vänförfrågan på Facebook. Kanske tog han hem nån annan brud igår när jag sa nej. Men det är ju inte min business. Ångrar att jag inte visade lite mer att jag tyckte om honom. Kunde väl för fan gett honom en kram eller nåt! Det gjorde ju till och med min kompis… Vi pratade om allt mellan himmel och jord i timmar och det tycker inte jag man gör om man bara är ute efter sex, men samtidigt är jag väldigt naiv. Men jag hoppas fortfarande att han ska hörs av sig för jag vill lära känna honom mer. Han var så snäll.

Sonen är fortfarande med sin pappa. Skulle komma hem vid 5-6 så han kommer väl snart. Jag har sovit i två timmar. Det behövdes. Nu ska jag gå upp och äta något för jag har inte ätit ordentligt idag, sen ska jag invänta min underbara son. Som jag saknar honom!

~ av Borderlinemum på januari 6, 2013.

Kommentera

 
