Åh

Jag ringde sonens pappa. Han svarade. Jag visste inte vad jag skulle säga. Så jag frågade om datorn han fick av mig igår som han ska fixa. Han var trevlig. Jag ville egentligen bara fortsätta prata med honom hela natten och få honom att förstå att jag ÄLSKAR honom!!! Jag vågade säga en sak i alla fall. Att jag ringde för att jag ville säga hej till honom också. För det är allt jag vill. Jag vill kunna säga hej till honom varje dag. Åh ni ser mina känslor åker berg och dalbana som fan dessa dagarna men alla känslor är känslorna för sonens pappa som projiceras på andra och annat. Jag BEHÖVER honom och jag älskar honom och jag hoppas att vi en dag ska kunna hitta tillbaka till varandra.

~ av Borderlinemum på januari 7, 2013.

Kommentera

 
