Bra att känna nån som känner nån som känner nån

Inte konstigt att killen inte hört av sig. Han är tydligen sambo och har barn på väg. Jag är så evinnerligt glad att jag inte gjorde något med honom. Visst han var snygg och han tänkte väl att det skulle vara lätt att få mig i säng men icke sa Nicke. Så nu ska jag glömma den incidenten och leva vidare. Vid såna här tillfällen saknar jag sonens pappa. Han är min trygghet min klippa min älskling. Jag saknar honom.

~ av Borderlinemum på januari 7, 2013.

Kommentera

 
