Så kan det bli

I allt det här med den killen som raggade på mig har jag träffat en stark kvinna. Hans tjej. Hon har fått reda på allt och hon är inte det minsta arg på mig. Det är jag förvånad över. Visst känns det trist att de gör slut med tanke på att hon är gravid. Men samtidigt är hon värd bättre och han är inte värd nåt.

Tog en tur till stan idag för att hämta paket. Passade på att äta på sonens pappas jobb. Han var trevlig idag igen. Oh god vad jag saknar honom. Vill ha honom vid min sida igen. Denna gången för alltid.

~ av Borderlinemum på januari 8, 2013.

Kommentera

 
