Härlig men skrämmande dag

Vilken härlig dag jag haft med den snubben. Men ändå är jag rädd. Tänk så hör han inte av sig mer. Tänk så snackar han till alla. Men det får vara värt det. Vi träffades i stan, tog en fika, promenerade i en park, sen fick han följa med mig hem. Vi hånglade, åt lunch, hade sex (!) och drack kaffe och hade lite mer sex. Två års celibat förbi. Jag önskar och hoppas han är seriös. Det värsta är att vi inte skyddade oss. Jag äter inget preventivmedel. Kollade också upp när jag hade sex senast och jag är fertil just nu. Fan. Inte så kul att bli gravid. Inte nu direkt efter operationen. Samtidigt som det skulle vara kul med ett barn till så nej. Särskilt inte med tanke på att hans ex väntar barn med honom som kommer i maj. Vad har jag gett mig in i?

~ av Borderlinemum på januari 11, 2013.

Kommentera

 
