Oro och glädje

Dagen har varit fylld av glädje och oro. Glädje för att han killen var så underbar, och oro att han kanske inte är seriös. Hädanefter tänker jag kalla honom MJ här på bloggen. Han åkte hem vid tre. Sen dess har vi pratat i telefon hela 3 gånger! Kan inte få nog. Vi skrattar så mycket tillsammans. Har inte skrattat så mycket på länge. Jag ska hålla fast vid glädjen nu för man vet inte hur länge det varar. Men jag hoppas att det kommer vara länge. Och att han fortsätter vara så snäll. Tänker på honom hela tiden så jag blir galen! Det pirrar i hela kroppen på mig. Galet!

~ av Borderlinemum på januari 11, 2013.

Kommentera

 
