Lite ledsen

Ja upp som en sol ner som en pannkaka. MJ skulle kommit idag men han glömde sitt busskort hos sin jobbarkompis igår. Jag väljer att tro honom för vi har pratat massa gånger så nog inga hemligheter. Och han lät väldigt ledsen när han hörde att jag blev besviken. Men han skulle visst vara ledig måndag till onsdag. Så kanske kan vi träffas då. Sen nästa helg ska jag passa två av min systers barn och vill inte att hon ska veta att jag träffat någon. Hon tycker ju tvunget att jag ska vara med en svensk denna gången då jag aldrig varit det. Men hon bestämmer inte. Det är mitt liv. Men vill vänta ett tag innan jag berättar för någon i familjen. Vill ta det lugnt denna gången.

~ av Borderlinemum på januari 13, 2013.

Kommentera

 
