Osäkerhet

Har försökt ringa MJ nu på morgonen men inget svar. Han sover väl antagligen. Sedan ringde min bästa vän och pratade en massa. Hon har sån dubbelmoral. Hon tycker jag ska go for it, men samtidigt inte. Men jag är vuxen och gör som jag vill. Jag är van vid att bli sårad. Om man inte försöker får man aldrig veta.

Så störigt jag har blivit förkyld. Känner mig lite tjock i halsen och snuvig. Har sovit ganska gott i natt i alla fall. Det behövde jag. Nio timmars sömn. Drömde dock en mardröm. Att jag tappade stora tussar av håret. Låter kanske inte som en mardröm för er, men för mig är det. Speciellt som många tappar mycket hår efter en gastric bypass operation. Jag bara väntar på att det ska ramla tussar från håret på mig. Mitt hår och mina tänder är det jag är rädd om. Att de ska ramla av. Jaja nog om det nu ska jag käka färdigt min frukost och sen klä på mig eller nåt. Ha en trevlig söndag!

~ av Borderlinemum på januari 13, 2013.

Ett svar to “Osäkerhet”

  1. Jag tror du förstår och är förnuftig men att du nog känner dej väldigt ensam ….. Å därför riskerar att bli sårad. För att det är klart att du kan bli sårad igen även fast ditt hjärta redan är i tusen bitar. Det vore skillnad om du inte ville något mer än bara sexet eller vad man ska säga. Men att han var otrologen mot sin tjej som är gravid tycker jag inte låter alls som en vettig kille. Jag skulle inte våga lita på honom för fem öre. Men det är klart att man gör det om det känns så bra. MEn hoppas att du kan vara förberedd på att han kanske inte är den som du du tror han är.

    Vill inte vara elak eller så men ville bara skicka en komentar om det…. Du är redan sårad och behöver inte bli sårad en gång till mitt i allt…… Men hoppas såklart att det är en bra kille du träfffat !

    kram

Kommentera

 
