Inte ett ord

Har inte hört ett endaste ord. Inget. Kanske hänt nåt med bebisen. Eller så vill han bara inte prata med mig. Mobilen är fortfarande avstängd. Jag är helt förstörd. Borde inte. Känner ju knappt människan. Men för varje gång man blir lämnad och ignorerad desto mer ont gör det. Bara gråter och gråter. Har inte kunnat äta idag. Jag faller sönder. Jag orkar inte detta. Varje gång får jag hopp. Varje gång blir jag förstörd. Önskar han kunde säga vad som pågår. För detta gör ont

~ av Borderlinemum på januari 14, 2013.

Kommentera

 
