Skit också

Igår försökte jag ringa MJ men inget svar. Fem minuter senare försökte jag igen och då var telefonen avstängd. Det gav mig värsta känslovågen av negativa känslor och jag höll på att gå under. Därför som jag inte träffat någon på så länge för jag vet hur jag blir. Det slutade med att jag skar mig för första gången på nästan ett halvår eller nåt. Trots det så gick inte ångesten ner och jag har knappt sovit inatt. Vad fan ger jag mig in i sånt här för. Ska bli kul att se om han hör av sig idag med en ursäkt.

~ av Borderlinemum på januari 14, 2013.

Kommentera

 
