Hej herr Ågren

Ja ångesten är på besök igen. Syrrans barn åkte hem för en stund sen och jag och sonen spelar dataspel. Hatar hur tankarna hela tiden vandrar tillbaka till MJ. Kanske dumt men jag saknar hans fina ord. Och innerst inne hoppas jag nog ändå att han ska höra av sig. Dumt jag vet. Men det är sån jag är. Destruktiva förhållanden är ju mina favoriter. Tror inte kärlek är för mig. Är sur på min killkompis M också. Han jag började prata med för lite mer än ett år Sen och även var kär i ett tag. Han frågade mig var jag trodde jag skulle befinna mig om två år. Jag sa att det enda jag ser i min framtid är mörker och död. Då kallade han mig fjortis. Det betyder att han inte förstår mig alls. Blev så besviken. Visst han kanske skojade men jag blev ledsen.

~ av Borderlinemum på januari 20, 2013.

Kommentera

 
