Drömmar

Jag har börjat drömma så extremt mycket. Om sonens pappa. Om andra och helt annat. Drömmer mer än någonsin om nätterna. Det känns som att även om jag sover så gör jag inte det för alla dessa drömmar. De stör faktiskt min sömn en hel del. Till på köpet har jag blivit extremt förkyld. Orkar inte vara fysiskt sjuk just nu när det är så mycket som pågår i tankarna och känslorna på mig.

Igår var sonen sjuk. Tur så har jag världens bästa kompis som kom och passade sonen så jag ändå kunde gå på gruppterapin. För hade jag inte gått dit hade jag blivit avstängd från Dbt. Sedan åkte vi till stan och klippte oss, både jag och sonen. Ibland får man unna sig själv något. Vi är värda det. Sonen blev superfin i håret och han blev så glad. Det värmer i mammahjärtat.

Sonen är fortfarande lite sjuk så idag är vi hemma båda två. Imorgon ska jag kanske tatuera mig om de har någon tid. Vill egentligen pierca mig också men det får vänta. Vill färga håret också. Måste förändra mig själv!

~ av Borderlinemum på januari 22, 2013.

Kommentera

 
