Dagen

Har haft en underbar dag idag. Min kompis kom vid niotiden imorse. Då färgade hon mitt hår sen begav vi oss till stan då jag skulle tatuera mig klockan elva. Håret blev inte riktigt som tänkt, så efter tatueringen köpte jag en förpackning till, sen lunchade vi innan vi åkte hem igen. Väl hemma färgade kompisen mitt hår igen och även sitt eget. Sen åkte hon och sonen kom hem efter en stund med sin pappa.

Jag är nöjd med mitt hår nöjd med min tatuering och supernöjd med dagen.

~ av Borderlinemum på januari 23, 2013.

Kommentera

 
