Håller tummarna!

Jag håller tummar och tår att jag ska få ett lån jag ansökt om. På de viset kan jag lösa alla mina krediter. Jag har 4000 kr att betala i månaden till olika krediter. Jag har inte pengar till det. Får jag detta lånet kan jag lösa alla krediter och bara betala typ 1000 kronor i månaden istället. Mitt nätshoppande har gått helt för långt och jag måste sluta med det! Så håll tummarna för mig att jag får detta lånet! Snälla snälla snälla ni!

~ av Borderlinemum på januari 28, 2013.

Kommentera

 
