Livet

Livet är jobbigt. Många gånger vill jag bara fly från allt. Döden lockar men skrämmer samtidigt. För min son. Vad hade hänt med honom? Men allt känns så extremt hopplöst och jag känner mig extremt ensam. Även om jag har min vän K som ställer upp i alla väder.

Min mens är sen men gjorde ett graviditetstest igår som visade negativt. Så den kommer nog. På ett sätt blev jag besviken av det negativa resultatet. Dumt av mig kanske med tanke på hur livet ser ut för mig just nu.

Ska snart iväg på Dbt. Egentligen skriker hela mitt inre nej jag vill inte, men jag måste.

~ av Borderlinemum på januari 31, 2013.

Kommentera

 
