Ensammast i världen

Jag känner mig just nu ensammast i världen. Sonen är hos sin pappa och sover över. Ringde vid åttatiden och sade Godnatt och då lät sonen nere och trött. Hans pappa lät sur och arg. Kanske för brevet jag skrivit till honom och lagt i sonens väska. Hoppas verkligen han inte blivit sur på sonen för det. Verkligen. Sonen ville ge det till honom så jag slapp skicka det. Han kommer i alla fall hem imorgon min lilla älskling. Ska gå och lägga mig nu tänkte jag. Ska gå i kyrkan imorgon med en kompis. Sedan ska jag hämta upp sonen för jag ska till staden hans pappa bor i. Ska försöka släppa alla hemska tankar. Jag tror inte ens hans pappa kommer läsa brevet om jag ska vara ärlig. Men han ska ju inte ta ut något på sonen. Får se imorgon när jag hämtat sonen om han haft det bra, men det har han säkert. Måste sluta oroa mig för mycket. Punkt slut.

~ av Borderlinemum på februari 9, 2013.

Kommentera

 
