Lycklig

Jag är fortfarande sådär äckligt lycklig och kär. I alla fall idag. Igår var jag förstås kär men inte särskilt lycklig. Blev så stressad över vissa saker, blev sårad av två olika personer på två olika sätt. Igår var en riktig borderline dag. Till och med min bästa vän märkte av det igår. Första gången hon sett mig så. Dissociativ, upprörd, ilsken och ledsen. Men idag känns det bra igen och jag klarade mig utan självskador.

Nu sitter jag med bästa vännen och hennes dotter och tittar på Mary poppins. Sonen är hos min mamma och ska vara där några dagar till. Han ville dit och hon ville ha honom där så jag får stå ut med att vara för mig själv.

~ av Borderlinemum på februari 21, 2013.

Kommentera

 
