Mår bra idag

Idag mår jag bra. Än så länge. De två timmarna jag varit vaken. Var på inflyttningsfest igår och hade jättetrevligt. Nu är jag hos mamma och myser framför teven med sonen. Vi ska åka hem senare i eftermiddag. Solen skiner och det gör stor skillnad för mig så här efter vintern. Jag älskar solen.

~ av Borderlinemum på mars 3, 2013.

2 svar to “Mår bra idag”

  1. Hejsan, mitt namn är Sofie och jag känner igen mig i mycket av det jag läst i din blogg, kolla gärna in min, det kommer dock en ny heder och design inom kort som ska passa lite bättre… jag har startat en grupp på facebook där vi som mår psykiskt dåligt ska kunna prata med varandra helt ostört från andra, det är bara dom som är med i gruppen som ser vad som skrivs, ingen annan, Just nu är gruppen sluten så man kan se vilka som är med men inte vad man skriver, men när tillräckligt många är med blir gruppen hemlig o då kan ingen hitta den… Länken till gruppen är http://www.facebook.com/groups/215845745228013/http://www.facebook.com/groups/215845745228013

  2. Skönt att du mår bra, även om det ”bara” är för en stund. Är viktigt att ta vara på sådana stunder.
    En fråga: Får jag ha din blogg som länk på min blogg? Jag tänker framför allt för min egen skull, då jag är så dålig på att komma ihåg o läsa fast att jag vill vill, så skulle vara lite enklare om jag hade länken på min sida. Förstår dock om du inte vill men jag frågar i alla fall 🙂

Kommentera

 
