Blir galen

Blir galen av att må så här. Ångesten äter upp mig. Varför ger jag mig in i saker. Tycker så himla mycket om G. Han är som biten som alltid fattats i mitt livspussel. Fast han är långt borta får han mig att känna mig trygg. Men idag känns tryggheten som bortblåst. Jag vet att han inte är arg på mig men jag är arg på mig själv. Varför kunde jag inte tänka på att de kanske behövde en utskrift av mailkonversationen? Vi har verkligen tänkt på allt, trodde jag i alla fall. Men nej tydligen inte.

~ av Borderlinemum på mars 26, 2013.

Kommentera

 
