Är det min tur nu?

G fick sitt visum och kommer hit den tolfte april. Alltså om mindre än två veckor! Är det min tur att vara lycklig nu? Är det min tur att ha hittat någon som förstår mig? Det känns så. Jag hoppas hoppas hoppas. Men jag är redan förstörande. Blir arg och sur och säger saker jag inte menar. Men han blir inte arg tillbaka. Han håller sig lugn. Men han blir ledsen. Är glad att han kan visa känslor för då är det lättare för mig att lugna ner mig. Lättare för mig att be om ursäkt. Jag tror att detta kan funka. Jag vill att detta ska funka. Så himla mycket!

~ av Borderlinemum på mars 30, 2013.

Kommentera

 
