Långsamt

Tiden har gått så långsamt de senaste dagarna. Är väl för att det ska vara så jobbigt som möjligt innan G kommer. Men vad gör det om de resterande fem dagarna går långsamt så länge jag vet att han kommer. Eller jo för mig gör det ganska mycket. För ju närmre dagen kommer, desto räddare blir jag. För när han väl är här kommer det vara på riktigt. Och det kommer göra ondare när han lämnar mig än om han gör det nu. Men han bedyrar att han inte ska lämna mig. Sedan finns ju rädslan att det inte ska klicka. Att han kanske inte tycker om mig i verkligheten. Det kan man ju aldrig veta helt säkert. Men jag hoppas och önskar att jag ska ha hittat rätt för första gången i mitt liv. Önska mig lycka till snälla ni!

~ av Borderlinemum på april 6, 2013.

Kommentera

 
