Hur länge orkar jag

Hur länge till orkar jag med livet? Är hädanefter inte längre välkommen på Dbt. Straffas för att jag varit sjuk. Så känns det i alla fall. Är extremt ledsen och besviken. Ambassaden som G ska ansöka vid fördröjer allting också. Att jag är nyopererad hindrar mig från att resa till honom inom den närmsta tiden. Allt är bekymmer. Allt är problem. Hade det inte varit för sonen hade jag inte orkat mer. Men jag härdar ut för hans skull. Mår som en skit men försöker dölja det. Men mitt falska leende och min låtsasglädje kan inte hålla för evigt.

~ av Borderlinemum på maj 27, 2013.

Kommentera

 
