Jag drunknar

Jag drunknar i smärta och sorg. I ledsamhet. I självhat. Jag är så arg och ledsen och jag hatar mig själv för att jag inte kan kontrollera mig. För att min son blir lidande då jag blir arg och arg för ingenting. Jag förtjänar inte att ha honom. Jag förtjänar inte att leva. Tårarna rinner och rinner och jag är så nära att bara göra slut på skiten. Jag mår illa och jag tappar bort mig själv. Jag behöver läggas in för att skyddas mot mig själv. Men jag fortsätter att gömma det inom mig. Berättar inte för någon. Känner mig så ensam och övergiven. Speciellt av min terapeut. Borde inte kommit henne så nära. Det var ju bara hennes jobb att verka omtänksam. Hon brydde sig inte ett skit om mig. Hon övergav mig och de har lämnat mig helt ensam i kaoset. Jag ska aldrig lita på Psyk igen. De bara släpper en när man mest behöver dem. Jag går under och jag orkar inte kämpa mer. Orkar inte trampa vatten längre. Orkar inte med mig själv.

~ av Borderlinemum på juni 4, 2013.

Kommentera

 
