Sommarlov

Nu är det sommarlov för sonen. Känns skönt och ångestladdat på samma gång. Det kommer krävas mycket av mig för att dölja mitt mående för sonen. Jag kommer behöva spela glad och hitta på grejer med honom hur jobbigt jag än har det. Men så är det när man har barn. Jag klagar absolut inte för min son är min livlina. Min underbara fantastiska söta pojke. Han kommer nog spendera en hel del tid hos min mamma också i sommar. Han vill det och mamma har inget emot det. Så där blir det lite avlastning för mig.

~ av Borderlinemum på juni 12, 2013.

Kommentera

 
