Bläää

Är på extremt dåligt humör. Har varit det de senaste dagarna. Min vän K har till och med märkt det. Känner bara för att bryta ihop och gråta. Tror det har en del att göra med bristen på egentid. Jag klagar absolut inte på att ha sonen hemma hela sommaren men det kräver mycket av mig att hela tiden vara tillgänglig. Dissocierar inte när han är hemma. Ska lägga honom nu i alla fall så att jag kan få någon timme för mig själv ikväll. Får så dåligt samvete när jag är på så dåligt humör. Sonen förtjänar inte en sur och gnällig mamma. Måste rycka upp mig men hur??? Vet ju inte hur man gör. Känner mig helt dålig och värdelös. Behöver semester från livet.

~ av Borderlinemum på juli 3, 2013.

Kommentera

 
