Ångest

Har en sån jävla kraftig ångest. Känns som jag ska dö. Trycket över bröstet gör att det känns som att jag inte kan andas. Det kryper i kroppen och jag skakar. Orkar inte ha det så här. Ingenting hjälper. Jag mår bara sämre och sämre. Faller djupare och djupare. Och allt utan någon anledning. Visst har jag ekonomiska bekymmer till tusen. Och allt med G och att vi inte kan vara tillsammans. Men saker är inte direkt värre än vanligt. Vill bara sova, gråta, dricka mig äckligt full. Vad som helst som kan ta bort trycket och tomheten inom mig.

~ av Borderlinemum på juli 6, 2013.

Kommentera

 
