Vänner

Det har aldrig varit svårt för mig att skaffa nya vänner. Men det har varit desto svårare att behålla dem. Jag är riktigt dålig på att höra av mig. Drar mg ofta undan. Svänger i humöret som ni vet. Idag träffade jag en vän som jag inte träffat på flera år. Vi var väldigt tajta när jag läste på universitet. Men det rann ut i sanden. Jag hade ursäkter varje gång hon kunde träffas. Hon flyttade typ 60 mil härifrån. Men idag träffades vi igen och det var som om vi aldrig varit ifrån varandra. Vi hade en underbar dag i solen med sonen. Det är dagar som denna som gör att det är värt besväret. Livet alltså.

~ av Borderlinemum på juli 21, 2013.

Kommentera

 
