Barnvakt

Har varit barnvakt åt brorsans tre barn sedan igår. Jag gillar att ställa upp när jag blir frågad, så känner jag mig behövd. Sonen är hos min mamma. Saknar honom en massa men han vill inte hem. Ska bli skönt när sommarlovet är slut så man kan få tillbaka rutinen på saker och ting. Jag vet inte varför sonen hellre är hos mamma, det svider lite grann men jag borde veta att sonen älskar mig. Men som vanligt känner jag mig ledsen, känns som att han inte behöver mig längre. Ja jag vet det är paranoian som talar. Nu ska jag käka frukost med barnen i alla fall.

~ av Borderlinemum på augusti 4, 2013.

Kommentera

 
